حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

...

سلام
دوستان عزیز حسابدار
به علت فوت پدر بزرگم متاسفانه برای مدتی نمی توانم سیستم را به روز کنم .
با تشکر از نظرات شما

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:59

سلام . قبل از هر چیز بخاطر فوت پدربزرگتون تسلیت عرض می‌کنم. بعد هم امروز که مطلب درخواستی ام رو دیدم خیلی خوشحال شدم . فکر نمی‌کردم که به سوالم جواب بدین . بسیار ممنون هستم از اینکه برای من وقت گذاشتین . متشکرم . (حامد خداوندگاری)

طاها پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 16:29

سلام .من هم به نوبه خودم فوت پدربزرگتان را تسلیت میگم و از اینکه در مورد پرسش من هم مطلبی را نوشتین ممنونم.

حسابدار دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 16:01 http://anjoman-elmi.persianblog.com

سلام.خسته نباشید.اولین شماره ی نشریه ی انجمن علمی حسابداری در دانشگاه پیام نور اردبیل منتشر شد.لطفا سر بزنید

neda_gholizadeh جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 15:35

سلام اینجانب نیز به نوبه خود به شما تسلیت عرض می کنم
اینجانب از طریق جستجو در گوگل باسایت شما آشنا شدم
امیدوارم دراین راهی که قدم گذاشتیدموفق باشید و این راه را همچنان پربارتر ادامه دهید.(ندا قلی زاده )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد