حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

سلام

سلام به همه دوستان حسابدار .

من برگشتم . بعد از مدتی طولانی که از شما دور بودم دوباره برگشتم تا بادنیای تحقیق و تدریس آشتی کنم . البته نه اینکه بگم قهر بودم . ولی به علت مشکلات کاری مدت زیادی رو از شما دور بودم .

روز اولی که من این وبلاگ رو شروع به نوشتن کردم ، نفر اول بودم . و حالا که بعد از مدت ها برگشتم باز هم میبینم که خبری نیست . من واقعا متاسفم که با وجود این همه حسابداری که هر سال از دانشگاه های ما بیرون میاد ولی همگی این افراد تنها دفتر دار هستند نه حسابدار . من بار ها با شما درباره این بحث صحبت کرده بودم که حسابداری با دفترداری فرق داره . دفتر دارا آدمای بیسوادی هستند که فقط کار گفته شده را عمل می کنند . اما حسابدار باید نبوغ داشته باشه و مثل منشی ها رفتار نکنه . البته این رو جهت تحقیر منشی ها و دفتردار ها نگفتم بلکه درباره حسابدار هایی گفتم که کار این دو دسته را انجام می دهند .

من بارها گفتم که : حسابداری که تفکر نکند تنها یک حسابدار است و همیشه یک حسابدار باقی می ماند . فکر کنید ، سوال کنید ، جواب سوال را مورد پردازش قرار دهید و آن را بر روی کاغذ بنویسید . بعد از مدتی به آن نگاه کنید و ببینید که چقدر به نظر امروزتان نزدیک است . تمام تلاش و هدفتان این باشد که به جلو بروید . حتی یک لحظه توقف نکنید . هر روز توقف شما باعث یک روز عقب ماندن از هم قطاران است که با سرعت در حرکت هستند و به خاطر شما توقف نمی کند .

اما متاسفانه هنوز هم دوستان حسابدار من در قلیل وبلاگهایی که افتتاح می کنند یا به دنبال جواب سوالات خود هستند یا درباره مسائلی می نویسند که کمتر رابطه ای با حسابداری ندارد .

به هر حال من برگشتم تا با شما باشم و از شما بنویسم . اگر پیش نهاد یا انتقادی از من دارید بنویسید و اطمینان داشته باشید که به آن رسیدگی می شود . در روزهای آینده بیشتر و مفید تر با شما صحبت خواهم کرد . از مطالب ارسالی شما در سایت استفاده می شود .

با آرزوی موفقیت برای شما . تا بعد ...

شروع مجدد

سلامی به طول یک سال دوری .