حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

سلام

سلام به همه دوستان حسابدار و علاقه مند به عالم حسابداری . یه چند وقتیه که من دارم روی قالب وبلاگم کار می کنم تا شاید بشه این ظاهر قشنگ وبلاگ رو قشنگ تر کنم . البته امیدوارم .

ضمنا اگه یادتون باشه من یه تعدادی لینک مفید روی وبلاگم داشتم که الان نیست . دارم روش کار میکنم تا این لینکها رو هم برگردونم .

به هر حال از توجه شما دوستان عزیز متشکرم .

راستی نظر میترا خانوم روی پست قبلی جالبه .  من فکر نمی کردم انقدر آدم جالبی باشم که این دوستمون یه همچین نظری بده .  در مورد نتایج کنکور هم میتونید از سایت مرکز آزمون یا شماره های روابط عمومی مرکز آزمون پیگیری کنید .

به هر حال من از خوندن نظرات شما خوشحال می شم . با تشکر از توجه شما عزیزان . تا بعد ... .