حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

یکسال با حسابدار

یک سال گذشت . یکسال از اولین مطلبی که در وبلاگم نوشتم گذشت . در این یک سال چیز های زیادی یاد گرفتم . و فکر میکنم چیز های زیادی هم یاد داده باشم . یکسال پیش که وبلاگ نویسی رو با وبلاگ آرتیکل در پرشین بلاگ آغاز کردم فکر میکردم که می تونم یک وبلاگ نویس بشم . اوایل کار سختی بود اما کم کم راه افتادم و فهمیدم که چکار کنم . بعد از مدتی به بلاگ اسکای رفتم و وبلاگ نوبسی رو در بلاگ اسکای تجربه کردم . بلاگ اسکای نسبت به پرشین بلاگ خیلی بهتر بود برای همین هم در بلاگ اسکای با اسم حسابدار ثبت شدم . و در واقع اولین وبلاگ فارسی زبان در زمینه حسابداری شدم .
 در طول یک سال گذشته افرادی بودن که سعی در نوشتن وبلاگ حسابداری کردن اما هیچکدام موفق به ادامه کار نشدن . وبلاگهایی از قبیل حسابگری ، حسابداری مدرن و چند وبلاگ دیگر که تنها خود را ثبت نمودند . البته وبلاگ دانشجوی ۶۲ هم جالب بود چون مطالب من را در وبلاگش کپی می کرد . وبلاگ سعید حسابدار هم که یک وبلاگ تازه است و امیدوارم به کار خود ادامه دهد .
در این یک سال چند مطلب از من در سایت ها پارس پرتفولیو و مرکز تحلیل اخبار خصوصی سازی ایران قرار گرفت . همچنین روزنامه های شرق و جهان اقتصاد مطالب من را به چاپ رساندند . این مسئله باعث دلگرمی بیشتر من در زمینه نوشتن شد . اما در روزهای پایانی سال با نابودی موقت بلاگ اسکای روبرو شدم که کار وبلاگ حسابدار را با تأخیر مواجه کرد . اما خوشبختانه من هنوز در خدمت شما هستم و امیدوارم که در سال جدید با مطالب بهتر و پر بارتر در خدمت شما عزیزان باشم .
در اینجا بجاست تا از برادران عزیزم که مشوقان اصلی من در وبلاگ نویسی بودند و خود نیز وبلاگ نویس هستند تشکر کنم . از برادر بزرگم فرزاد که وبلاگ بازار ، تجارت و سرمایه را می نویسد و برادرم سعید که نویسنده وبلاگ آندرومدا ست .
در پایان از شما خوانندگان گرامی نیز تشکر می کنم که در این یکسال با حسابدار همراه بودید و با نظرات خود مرا یاری کردید . به امید سالی پر بار برای همه شما عزیزان .
 این هم یه کارت هدیه حسابدار به شما .

عیدتون مبارک




سلام
عید همه شما مبارک . امیدوارم سال خوبی داشته باشید و امسال براتون بهتر از سال گذشته باشه . تا چند روز دیگه وبلاگ نویسی من یکساله میشه . امیدوارم در سال جدید بتونم مطالب بهتری براتون بنویسم .
در پایان این کارت رو به همه شما تقدیم می کنم . به امید دیدار شما در سال جدید .