حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

عیدتون مبارک




سلام
عید همه شما مبارک . امیدوارم سال خوبی داشته باشید و امسال براتون بهتر از سال گذشته باشه . تا چند روز دیگه وبلاگ نویسی من یکساله میشه . امیدوارم در سال جدید بتونم مطالب بهتری براتون بنویسم .
در پایان این کارت رو به همه شما تقدیم می کنم . به امید دیدار شما در سال جدید .
نظرات 4 + ارسال نظر
هیلا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:02 http://morteza82.tk

کارت فوق العاده قشنگی بود.

شهرام دهقانی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:26

با سلام
امیدوارم همیشه در کارهایت موفق باشی و از اینکه در کارهایت پشتکار داری خیلی خوشم آمد .
از کارت زیبایت تشکر میکنم همیشه بهاری باشی
من رشته تحصیلیم در دوره کارشناسی حسابداری بوده در دوره کارشناسی ارشد گرایش صنعتی
مطالب نوشته شده توسط شما بسیار خوب و آموزنده است امید است که به کار خود ادامه دهی

nimair شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:36 http://www.acclearn.com

سلام به همه دوستان حسابدارم

توصیه من به شما این است که حتما به سایت www.acclearn.com سری بزنید ضرر نمیکنید سایتی بسیار عالی برای بچه های حسابداری

سمان دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:59

سلام حسابدار جان خوبی؟
یک ساله شدنت رو تبریک میگم واسم دعا کن هم یه کار خوب بیدا کنم هم کنکورو رو خوب بشم
ینی همکار میشم باهات میشم حسابدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد