حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

ما وبلاگ های حسابداری

این روزها گشت و گذاری کوتاه در دنیای وبلاگ ها داشتم و به نکات جالبی برخورد کردم . یکی از جالبترین نکات این بود که دیدم یک دوست محترم و عزیز حسابدار ، مطالب من در وبلاگ قبلی ام را به اسم خود در وبلاگش نوشته است .
ضمناً دیدم دوستان جدیدی در عرصه وبلاگ نویسی حسابداری وارد شده اند . این مسئله بسیار برای من جالب بود که دیدم کم کم دوستان حسابدار هم یه وبلاگ نویسی علاقه مند شده اند .
ابتدا پیامی از دوست عزیزم از وبلاگ حسابگری دریافت نمودم که نوشته بود وبلاگ من را لینک کرده است . اما چند روز پیش که به وبلاگ حسابگری رفته بودم لینک جدیدی دیدم که آن هم درباره حسابداری بود و به اسم حسابداری مدرن نوشته شده بود . البته هر دوی این عزیزان تازه شروع به نوشتن کرده اند و مطالبشان هنوز در سطح تعریفات وبلاگ و مسائل اولیه حسابداری است .
امیدوارم هر روز بر تعداد این وبلاگ ها افزوده شود و دوستان وبلاگ نویس من از مطالب پربارتر و بهتری استفاده کنند و از حاشیه ها بپرهیزند و از نوشتن خسته نشوند . 
البته جا دارد از دوستانی که این وبلاگ را مورد توجه خود قرار می دهند تشکر نمایم . همینطور از دوستانی که به علت خراب شدن بخش نظرات سایت بلاگ اسکای ، از طریق ایمیل با من تماس می گیرند تشکر می کنم و امیدوارم که پاسخ هایی که به سوالاتشان داده می شود مشکلاتشان را رفع نماید . با امید اینکه بخش نظرات سایت هرچه سریع تر راه اندازی شود تا شما دوستان عزیز برای برقراری ارتباط با مشکلات کمتری مواجه شوید .
با تشکر از تمامی دوستان . تا بعد ...
 
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 17:24

انجمن حسابداری دانشگاه پیام نور سا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:55 http://accountantspnu91.blogfa.com/

سلام
به انجمن حسابداری ما هم یه سری بزنید
اگه با تبادل لینک هم موافقید خبرمون کنید


mehrdad سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:44 http://aminmoshaveredu.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشید.
وبلاگ خوب و مفیدی دارید. به ماهم سر بزنید.
اگر به تبادل لینک تمایل داشتید بمون اطلاع بدید.

سپاس فراوان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد