حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

...

متاسفانه به علت شروع امتحانات نمی تونم تا۲۰ تیر مطلب جدید بنویسم . اما امیدوارم که بعد از امتحانات با مطالب خوب و جدید باز هم در خدمت تون باشم .
پس به امید دیدار ...
نظرات 2 + ارسال نظر
حسابگر دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:55 http://hesabgar.persianblog.com

سلام. من وبلاگ جدیدی با موضوع حسابداری ایجاد کردم و به وبلاگ شما لینک دادم. وبلاگ شما را البته فقط یک نگاه کلی داشتم ولی بعدا سر فرصت مفصل میخوانم. لطفا در زمینه پیدا کردن لینکها مناسب دیگر به من کمک کنید. ممنون

داود دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 http://shirmard2005.blogsky.com

با سلام من هم در بلاگ اسکای وبلاگ حسابداری دارم و خودم هم دانشجوی کارشناسی حسابداری هستم. خوشحال می شوم اگر به من سری بزنی و من را راهنمایی کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد